آ
-
آمیخته بازاریابی
شناسایی و اولویتبندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 81-100]
-
آموزش عالی
واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
-
آموزش کارآفرینی
واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
ا
-
اقتصاد زیستی
تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
ب
-
بازاریابی
عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
-
باغبانی شهری
اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تابآوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
ت
-
تابآوری اجتماعی
اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تابآوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
-
تجربه گرایی
ویژگیهای شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسبوکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
-
ترویج
عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
-
توسعه انسانی
بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
-
توسعه سازمانی
بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
-
توسعه کارآفرینی
بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
-
توسعه مهارت کارآفرینی
واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
ح
-
حشرات خوراکی
تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
-
حشرهشناسی
تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
خ
-
خلاقیت
بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
د
-
دانشگاه رازی
واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
ر
-
رفتار کارآفرینی
واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
-
رویکرد دیمتل
شناسایی و اولویتبندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 81-100]
س
-
سبزیجات تازه
شناسایی و اولویتبندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 81-100]
-
سلامت روانی
اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تابآوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
ف
-
فرآیند
عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
-
فضای کسبوکار
تحلیل اثر بهبود فضای کسبوکار بر کارآفرینی روستایی با نقش میانجی قابلیت بازاریابی(مورد مطالعه: شرکتهای تعاونی روستایی استان اردبیل) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-156]
ق
-
قابلیت بازاریابی
تحلیل اثر بهبود فضای کسبوکار بر کارآفرینی روستایی با نقش میانجی قابلیت بازاریابی(مورد مطالعه: شرکتهای تعاونی روستایی استان اردبیل) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-156]
ک
-
کارآفرینی اجتماعمحور
ویژگیهای شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسبوکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
-
کارآفرینی روستایی
تحلیل اثر بهبود فضای کسبوکار بر کارآفرینی روستایی با نقش میانجی قابلیت بازاریابی(مورد مطالعه: شرکتهای تعاونی روستایی استان اردبیل) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-156]
-
کارآفرینی کشاورزی
تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
-
کسبوکارهای مواد غذایی
ویژگیهای شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسبوکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
گ
-
گردشگری روستایی
عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
م
-
محصول
عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
-
مهارت
اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تابآوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
و
-
وظیفه شناسی
ویژگیهای شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسبوکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد