نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی شناسایی و اولویت‌بندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 81-100]
  • آموزش عالی واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
  • آموزش کارآفرینی واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]

ا

  • اقتصاد زیستی تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]

ب

  • بازاریابی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
  • باغبانی شهری اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تاب‌آوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]

ت

  • تاب‌آوری اجتماعی اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تاب‌آوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
  • تجربه گرایی ویژگی‌های شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسب‌وکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
  • ترویج عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
  • توسعه انسانی بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
  • توسعه سازمانی بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
  • توسعه کارآفرینی بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
  • توسعه مهارت کارآفرینی واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]

ح

  • حشرات خوراکی تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
  • حشره‌شناسی تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]

خ

  • خلاقیت بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]

د

  • دانشگاه رازی واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]

ر

  • رفتار کارآفرینی واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
  • رویکرد دیمتل شناسایی و اولویت‌بندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 81-100]

س

  • سبزیجات تازه شناسایی و اولویت‌بندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 81-100]
  • سلامت روانی اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تاب‌آوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]

ف

  • فرآیند عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
  • فضای کسب‌وکار تحلیل اثر بهبود فضای کسب‌وکار بر کارآفرینی روستایی با نقش میانجی قابلیت بازاریابی(مورد مطالعه: شرکت‌های تعاونی‌ روستایی استان اردبیل) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-156]

ق

  • قابلیت بازاریابی تحلیل اثر بهبود فضای کسب‌وکار بر کارآفرینی روستایی با نقش میانجی قابلیت بازاریابی(مورد مطالعه: شرکت‌های تعاونی‌ روستایی استان اردبیل) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-156]

ک

  • کارآفرینی اجتماع‌محور ویژگی‌های شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسب‌وکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
  • کارآفرینی روستایی تحلیل اثر بهبود فضای کسب‌وکار بر کارآفرینی روستایی با نقش میانجی قابلیت بازاریابی(مورد مطالعه: شرکت‌های تعاونی‌ روستایی استان اردبیل) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-156]
  • کارآفرینی کشاورزی تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
  • کسب‌وکارهای مواد غذایی ویژگی‌های شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسب‌وکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]

گ

  • گردشگری روستایی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]

م

  • محصول عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
  • مهارت اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تاب‌آوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]

و

  • وظیفه شناسی ویژگی‌های شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسب‌وکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]